9 mars 2010

En Award

För ett tag sen fick jag en underbar Award av The Eomer http://meandpeanut.blogspot.com/




















Denna blogaward funkar så här....


A: Kopiera awarden på er blogg! (man måste klicka på så att den kommer upp i ett nytt fönster för att kunna spara ner den)

B: Länka till personen som gett dig awarden!

C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!

D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!

E: Länka till deras bloggar!

F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


7 (mer eller mindre) intressanta fakta om mig:

1. Jag har jobbat som kycklingplockare (alltså, flyttat kycklingar från stora burar till andra burar inför slakt)

2. När jag var liten ville jag bli journalist, det är jag inte idag!

3. Jag har hjälpt till som frivillig i Frälsningsarmén.

4. Jag älskar ostbågar och ljus choklad, gärna samtidigt!

5. Jag har träffat Mona Sahlin, Göran Persson, Ingvar Carlsson mfl. när jag jobbade på Bommersvik, Sossarnas högkvarter.

6. Jag är rökare. Har försökt sluta massa gånger men tyvärr så funkar det inte, men någon gång så...

7. Har alldeles för många bloggar... men det är så skoj :-)


Nu till det svåraste...Det finns såå många duktiga tjejer så detta är svårt!


Jag vill ge vidare denna award till:

1. Anneli på fixa din blogspot.com som har ett underbart forum som jag inte kan leva utan, man får massa hjälp o tips där.

2. Lian Hon gör tjusiga namnsmycken. Fick ett underbart halssmycke när jag fyllde år med texten "Hobby Huset"

3. Mariante gör helt otroliga vintagesaker mm och är så fantastisk på att skapa med papper och fina tillbehör.

4. Ingela  är så duktig och gör helt underbara kort. Hon har varit DT medlem hos mig förut. Kolla in hennes gamla blogg också: http://pysseltorpet.blogg.se/

5. Yoli är också helt fantastisk på att skapa med papper och hon inspirerar mig massor med allt tjusigt!

6. Fruarna Lilja Milo gör fantastiska alster tillsammans med sin fru och hon är en hejare på webdesign också.

7. Ejris är superduktig på att fotografera och redigera foton, många tips får man också.
 
Blev många scrap-kortbloggar men det är ju dom jag gillar bäst :-)
Grattis tjejer till fantastiska bloggar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du vill skriva en rad!