25 mars 2010

Utmaning från Penny

Hittade en rolig utmaning hos Penny som jag genast antog!


Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?

"De flesta tänker på dom som gatukorsningar"
Ur boken: HUNDAR - Illustrerat Uppslagsverk

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen

Vad är det på tv nu om du har den på?

Ghost whisper eller hur det stavas


Utan att se efter, gissa vad klockan är?

15:40 (Hmm ganska nära, den var 15:44 när jag kollade)


Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Vovvarna springer runt som galningar på parketten. Tv i bakgrunden


När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Var ute med båda vovvarna på promenad för ca 1 timme sen


Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Facebook


Drömde du något i natt?

Kommer tyärr inte ihåg men jag brukar drömma något i alla fall


När skrattade du senast?

Det var en liten stund sen när Jack o Nova gjorde roligheter ihop :-)


Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Klocka, inramade foton, ljushållare, hyllor


Vem pratade du i telefonen med sist?

Hundtrimmaren


Vilket var det senaste du såg på tv?

Jag kollar tv nu men skriver i reklampausen ;-) Ghost whisper


Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Alla som känner sig manade! Ingen nämnd, ingen glömd.



1 kommentar:

  1. Ha Ha, kul att läsa =)

    Jag var också på facebook innan jag gjorde min =)

    Lägg gärna till mig på facebook om du vill, tror det bara finns en Penny Meijer på facebook om du söker efter mitt namn =)

    Såg nu att jag glömt följa din blogg, så jag har lagt till mig nu också på din blogg. Ska göra det på din designblogg också =)

    Kul att du antog utmaningen och kul läsning

    Kramen

    SvaraRadera

Blir så glad om du vill skriva en rad!