28 apr. 2010

Vi bygger ett djurhem - SJÄLVA















Hur många av er tittar inte på Animal Cops och suckar varför inte Sverige har riktigt proffsiga djurhem? Genom att visa GEMENSAM STYRKA kommer vi, den svenska befolkningen, att skapa ett helt nytt fenomen i Sverige. Djurhem så som de finns i England och USA! Idag finns det inte ett enda djurhem i Sverige som går att jämföra med ett djurhem från RSPCA eller ASPCA.

Även om idén kläcktes hos Göteborgs Katthjälp skall, om vi vinner tävlingen, inte enbart denna förening gynnas av projektet. Syftet är att ALLA hemlösa eller omhändertagna djur, oavsett om de bor hos privatpersoner eller andra djurhem, ska kunna få hjälp genom det nya djurhemmet.

http://gemensamstyrka.se/ide/vi-bygger-ett-djurhem-sjaelva

Gå in,läs mer och rösta så dessa fantastiska människor får all hjälp dom behöver!!



3 kommentarer:

  1. Jaaa,jag har Röstat varje Dag!! :)

    SvaraRadera
  2. Fan detta har jag missat! hur? jag vet inte! nu har jag iallafall röstat. hade jag haft mer tid hade jag röstat varje dag i 365dagar om jag hade möjlighet! :)

    SvaraRadera
  3. Nu har även jag röstat. Vi behöver absolut Animal Cops i sverige. Jag har en granne som jobbar inom djur på länsstyrelsen och det låter ju bra. Nja.... hon lämnar sin hund i hund gården i över 8 timmar måndag till fredag + att den där stackars schäfer skäller ju också när någon går förbi. Man blir sååå trött på människor.

    SvaraRadera

Blir så glad om du vill skriva en rad!